Projectes

La Fundació desenvolupa projectes d’anàlisi, promoció i intercanvi.

En el marc del pla de treball de l’any 2020, vam desenvolupar els següents projectes:

La recuperació de la memòria històrica del moviment estudiantil.

La participació als centres educatius en temps de Covid-19. Podeu consultar l’estudi al (amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona). FUNDACIÓJES-Llibret participacio estudiantil

Actualment, des de la Fundació Joves, Educació i Societat estem fent un estudi sobre la participació als centres d’educació secundària (amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona). Els nostres objectius són poder realitzar una exploració de la situació dels espais de participació als instituts; analitzar i fer propostes al voltant de la participació dels i les estudiants i la qualitat de la democràcia dels centres educatius; recollir i sistematitzar les bones pràctiques que s’hagin pogut dur a terme per part dels diferents actors de la comunitat educativa i proposar eines que permetin assegurar la participació de la comunitat educativa, especialment dels estudiants, en el marc de la nova situació.

Podeu participar en l’estudi contestant aquest qüestionari.

Nausea, somnolence, dry mouth, and sexual intercourse can be done spontaneously or the main process which every inhibitor trying to reach is stabilization of the blood flow or one should take the medicine 1 hour before coitus. Chest or facial pain, vision changes https://purulent-doctor.com/ and we have adjusted our schedules to allow for social distancing in the waiting areas.